dependenta

Dependenta alimentara: cum scapam de poftele alimentare

Dependenta alimentara este considerata una dintre provocarile cu care se poate confrunta majoritatea dintre noi. Dependenta alimentara contribuie considerabil la obezitate. Exista cateva semnale care arata dependenta de alimente. Oamenii incearca sa manance din ce in ce mai mult pentru a satisface foamea chiar si atunci cand sunt satui. Prin urmare, persoanele care sufera de dependenta alimentara vor castiga rapid in greutate. Oamenii simt foame cand se pregatesc sa ia masa, dar altii au pofte tot timpul. Stim sigur ca nu vreti sa fiti in cel de-al doilea caz.

Deci, cum sa eliminati pofta si dependenta de alimente si sa va mentineti in forma?

In primul rand, trebuie sa intelegeti ce este dependenta alimentara. Este sentimentul de pofta chiar si atunci cand sunteti satui. Este acelasi lucru cu diferitele tipuri de dependenta, cum ar fi drogurile sau alcoolul. Persoanele cu dependenta alimentara se vor confrunta cu unele probleme atunci cand incearca sa reduca poftele. De asemenea, dependenta de alimente provoaca multe efecte negative. Dependenta alimentara este in detrimentul sanatatii mentale si fizice. De exemplu, poate provoca depresie, anxietate, agitatie … Va va impiedica sa aveti o viata confortabila. Alimentele pot fi vazute ca principalii factori care ne dau sentimentele de pofta. Alimentele care contin astfel de elemente: glutamatul monosodic (MSG), siropul de porumb de fructoza (HFCS), indulcitorii artificiali, zaharul, vor duce la pofte. Ne vor face dependenti. In plus, consumul de alimente va creste numarul de calorii.

Exista multe modalitati de a trata dependenta de alimente. Speram ca aceste sfaturi va vor ajuta sa scapati rapid de dependenta de alimente.

Daca doriti sa pierdeti greutatea si sa va mentineti in forma, trebuie sa acordati atentie nu numai numarului de calorii din alimente, ci si ingredientelor. Evitati alimentele care concluzioneaza ingrediente cum ar fi zahar, glutamat monosodic, sirop de porumb cu continut ridicat de fructoza … Acestia sunt principalii factori care maresc pofta. Prin urmare, este mai bine sa eliminati aceste alimente din lista.

Ar trebui sa luati in considerare consumul de alimente cu zero calorii sau fara zaharuri. Majoritatea acelor alimente care contin indulcitori artificiali va fac sa castigati in greutate si sa creati dependenta de alimente.

Dupa cum stim, consumul de zahar nu este bun pentru sanatate datorita caloriilor goale. Aceasta va avea ca rezultat unele efecte negative cum ar fi: suprimarea sistemului imunitar si a hormonului uman de crestere si promovarea inflamatiei. Ar trebui sa spuneti nu unor astfel de alimente cum ar fi produse de patiserie, sucuri, bomboane … Indepartati alimentele cu zahar din dieta dvs. – este cea mai buna alegere pentru a opri dependenta de alimente in mod natural.

Leave a Reply