struguri

Beneficiile strugurilor: de ce sa consumi superfructele toamnei

Multele beneficii de sanatate ale strugurilor ii fac o alegere excelenta pentru o dieta mai sanatoasa si mai satisfacatoare. Fructul este o parte esentiala a dietei dvs., furnizand vitamine si minerale esentiale care contribuie la sanatatea dumneavoastra generala.

Beneficii pentru sanatate:

1. Antioxidanti beneficii
Strugurii sunt bogati in antioxidanti, inclusiv resveratrol si flavonoide. Cercetarile sugereaza ca strugurii intregi livreaza aceeasi cantitate de antioxidanti in sucul de struguri si vin cu beneficiul suplimentare de a furniza fibre dietetice. Vedeti toate vitaminele si nutrientii din struguri.

2. Preveniti bolile cardiace
Polifenolii gasiti in struguri s-au dovedit a reduce riscul bolilor de inima si de a sustine o inima sanatoasa prin promovarea relaxarii vaselor de sange pentru a ajuta la mentinerea fluxului sanguin si a functiei sanatoase.

3. Pierdere in greutate
Pentru a pierde in greutate, trebuie sa mancati mai multe alimente, cum ar fi strugurii, care au o densitate redusa de energie sau calorii. Acest lucru va ajuta sa va simtiti plini avand calorii mai putine. Cercetarile arata ca consumul de struguri ambalati cu flavonoide va pot ajuta sa mentineti o greutate sanatoasa.

4. Sanatatea ochilor
Cercetarile sugereaza ca consumul constant de struguri poate juca un rol in sanatatea ochilor prin protejarea retinei de deteriorare. In mod specific, o dieta imbogatita cu struguri a determinat un efect protector asupra structurii si functiei retinei.

5. Tensiunea arteriala
Strugurii sunt recomandati persoanelor cu tensiune arteriala ridicata pentru a elimina efectele sodiului asupra organismului. Strugurii fara seminte contin aproximativ 175 de miligrame de potasiu pe cana, strugurii rosii au aproape 290 de miligrame, iar strugurii negri au 200 miligrame.

6. Zaharul din sange si diabet zaharat
Acestia sunt dulci, dar strugurii nu cresc zaharul din sange, nici nu cresc semnificativ nivelurile de insulina. Deci, diabeticii pot manca struguri. Și alegerea alimentelor cu o rata scazuta a raspunsului la insulina, cum ar fi strugurii, va poate impiedica sa dezvoltati rezistenta la insulina caracteristica diabetului de tip 2.

7. Sanatatea colonului
Intr-un studiu mic al pacientilor cu cancer de colon, s-a aratat ca o dieta imbogatita cu struguri inhiba anumite gene care promoveaza cresterea tumorala. Acest lucru a fost observat in tesutul sanatos al colonului subiectilor, indicand rolul potential al strugurilor de a mentine un colon sanatos.

Leave a Reply